Subject: FW: liiklusväline tegevus luba, Rae viadukti ja üle Vaskjala-Ülemiste kanali Vaskjala raudteesilla ehitus
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 11:22:55 +0300

Saatja: Filipp Lopatkin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 15. august 2024 11:55
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Valdo Jänes
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
info transpordiamet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Koopia: Kirill Zahartšenja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Aleksandr Olõkainen
<[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Teema: liiklusväline tegevus luba, Rae viadukti ja üle Vaskjala-Ülemiste
kanali Vaskjala raudteesilla ehitus

Tere

Kirjutan seoses objektiga „Riigiteel nr 11113 Assaku-Jüri asuva Rae
viadukti ja üle Vaskjala-Ülemiste kanali Vaskjala raudteesilla ehitus“.

Lepingu nr. 2023-K117

Käesoleva projekti raames on kavandatud Riigitee nr 11113 Assaku-Jüri
sulgemine ajavahemikus 09.09.2024-09.10.2024

Lingilt on leitav kooskõlastatud ajutise liikluskorraluduse projekt koos
ümbersuunamise skeemidega nr. 6 ja 7

Sulgemise põhjuseks on uue Rail Baltic trassi kokku viimine olemas oleva
Assaku-Jüri teega.

Tööd on kavandatud läbi viia selliselt, et oleks pidevalt tagatud
liigipääs objektile kas Assaku või Jüri poolsest otsast. Objekti
piirinaabrid saavad alati oma krutidele ligi ning neid teavitatakse
sulgemisest eraldi kirjaga.

Liikluse sulgemise taotlus on leitav lingilt:
<https://trefnord-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/infra_ehitus_trefnord_e
e/Etp2Yg2DvwJGj7NVU2icP1gBZvyJiKtBovr6OHtpERlNXg?e=8eovVR> Liiklusväline
luba

Lugupidamisega,

Filipp Lopatkin

Projektijuht

Project Manager

AS TREF Nord

Lagedi tee 30, Veneküla

tel: +372 59 070 109

e-post: filipp.lopatkin <mailto:[email-masked]> @trefnord.ee